Verzendbeleid

Het vertrouwen en de tevredenheid van onze klanten zijn erg belangrijk voor ons. Jouw bestelling betekent veel voor ons. Daarom bieden we voor elk artikel een veilige en betrouwbare bezorging. Bestellingen van The Pet Brad worden verzekerd verzonden met DHL & DPD. U ontvangt een track & trace nummer per e-mail zodra uw bestelling is verzonden.

Verwerkingstijden

Verpakt en verzonden: 2 tot 4 dagen.
Levertijd: 7-10 werkdagen.

Volg je bestelling eenvoudig via onze geavanceerde live tracking software met de geschatte leverdatum op basis van je bestelnummer, e-mail of trackingnummer: jij beslist!

We proberen het bestel- en leveringsproces zo gemakkelijk mogelijk te maken voor onze klanten. Mocht je toch nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Hieronder leggen we uit hoe je bestelling wordt verwerkt en geleverd.

Altijd gratis verzending

Wij nemen de verzendkosten voor onze rekening. Elke bestelling wordt 100% GRATIS thuisbezorgd. Er is geen minimale bestelhoeveelheid vereist.

Een bestelling plaatsen

Bestellen bij The Pet Brad is zo eenvoudig mogelijk:

  1. Ga naar de productpagina en voeg het gewenste product toe aan uw winkelmandje door op de zwarte knop “In winkelmand” te klikken.
  2. Controleer of je de juiste varianten hebt geselecteerd.
  3. Klik op het veld “Doorgaan naar kassa”.
  4. Voer de juiste adresgegevens in en controleer deze.
  5. Klik op de knop “Doorgaan naar verzending”.
  6. Controleer de adresgegevens nogmaals en ga verder door op “Doorgaan naar betaling” te klikken.
  7. Kies een betaalmethode:
    • Creditcard (AMEX, Mastercard, Maestro, Visa)
  8. Klik op “Bestelling afronden” en volg de instructies om je bestelling af te ronden.

Bij The Pet Brad zijn alle betaalopties SSL-gecodeerd, zodat je altijd kunt vertrouwen op een veilige betaalomgeving.

Je bestelling verzenden

We zorgen ervoor dat je bestelling zo snel mogelijk wordt verwerkt en verzonden. Om eerlijke prijzen voor onze producten te kunnen vragen, verzamelen we pakketten in grote hoeveelheden en versturen deze vanaf een bepaalde minimumhoeveelheid in één keer. We hopen op je begrip en bereidheid om ons te helpen een betere en gezondere wereld te creëren.

Annulering niet mogelijk

Houd er rekening mee dat het niet mogelijk is om een eenmaal geplaatste bestelling te annuleren. We verwerken bestellingen snel om een snelle levering te garanderen. Controleer uw bestelling daarom zorgvuldig voordat u deze bevestigt.

Beleid voor geweigerde pakketten

Door een bestelling te plaatsen, gaat de klant akkoord met ons verzend- en retourbeleid. Als een pakket bij levering wordt geweigerd, worden de volgende kosten in rekening gebracht:

  • Herstockeringskosten: Standaard worden herstockeringskosten van 15% van de waarde van de bestelling in rekening gebracht, met een minimum van €15,-. Als 15% van de waarde van de bestelling minder is dan €15, wordt €15 in rekening gebracht. Als 15% meer is dan €15, wordt dit bedrag in rekening gebracht.
  • Kostenverrekening: Deze kosten worden verrekend met het terugbetaalde bedrag of, indien van toepassing, apart in rekening gebracht.
  • Uitzonderingen: Als de afwijzing te wijten is aan een fout van onze kant, zoals verkeerd geleverde of beschadigde goederen, worden er geen kosten in rekening gebracht. In deze gevallen bieden we gratis een vervangend product aan of sturen we de bestelling opnieuw op.

Heb je vragen?

Neem per e-mail contact met ons op om ervoor te zorgen dat je bestelling vandaag nog wordt verzonden. Ons serviceteam adviseert je graag over de juiste oplossing. Snel en 7 dagen per week: info@thepetbrad.nl