Je kunt je bestelling tot 30 dagen na ontvangst retourneren en wij zorgen ervoor dat het aankoopbedrag binnen vijf werkdagen na ontvangst van de retourzending op je rekening wordt bijgeschreven. Eenvoudig retourneren in drie eenvoudige stappen:

Stap 1: Vraag de retourbon per e-mail aan

Stap 2: Stuur je bestelling samen met het ingevulde retourformulier naar het adres dat op het retourformulier staat. Zorg ervoor dat je het pakket labelt met een track & trace code. Als afzender ben jij verantwoordelijk en we willen geen misverstanden.

Stap 3: Ontvangst van het aankoopbedrag op je bankrekening Zodra wij het pakket hebben ontvangen, zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen vijf werkdagen weer op je bankrekening staat.

KOSTEN VAN DE RETOURZENDING

In principe ben je altijd zelf verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren van een product. Heb je een verkeerd product of verkeerde variant ontvangen? Dan hoef je dit product niet te retourneren, wij sturen je een nieuw product toe.

Houd er rekening mee dat ons retouradres in Hongkong is.

Company name: Arture Limited
Registration number: 77723768
Company address: RM 509, 5/F THE CLOUD 111 TUNG CHAU ST TAI KOK TSUI HONG KONG

DEFECTIEF

Defecte producten hoef je niet te retourneren. Dit komt omdat we ze niet opnieuw kunnen aanbieden. In dit geval ontvang je gewoon een nieuw product of wordt het aankoopbedrag teruggestort. Het enige wat we vragen is een bevestiging van het defecte product in de vorm van 1 of meerdere foto's van het product.

Vul het formulier onderaan deze pagina in om een nieuw product of een terugbetaling aan te vragen.

VERKEERD PRODUCT ONTVANGEN

Als je een specifieke variant van een product hebt besteld maar een ander of verkeerd product hebt ontvangen, kun je ook het formulier op deze pagina gebruiken om een nieuwe levering van het juiste product of de juiste variant aan te vragen. Stuur een foto mee als bewijs van het verkeerd geleverde product of de verkeerde variant en geef aan welk product of welke variant je in de plaats wilt ontvangen.

HOE WERKT HET RETOURPROCES?

Stap 1: Vul het retourformulier in

Stap 2: Registreer je retourzending

Stap 3: Stuur je bestelling op

Ga naar een postkantoor bij jou in de buurt en doe de artikelen op de post. Label het pakket altijd met een track & trace-code. Als verzender ben je hier wettelijk verantwoordelijk voor en in theorie kunnen we de retour weigeren als er geen track & trace code is bijgevoegd.

Stap 4: Laat het aankoopbedrag overmaken op je bankrekening

Zodra we het pakket hebben ontvangen, zorgen we ervoor dat het aankoopbedrag binnen vijf dagen wordt teruggestort op je bankrekening! De terugbetaling gebeurt via dezelfde methode die je hebt gebruikt om te betalen. In het geval van een bankoverschrijving ontvang je het bedrag terug op je bankrekening, in het geval van een creditcard wordt het volledige saldo bijgeschreven op je creditcard.

RETOURVOORWAARDEN

Zorg ervoor dat:

  • de artikelen compleet zijn
  • de artikelen in de originele verpakking en onbeschadigd zijn
  • je een track & trace code hebt voor je retourzending
  • het retourformulier is bijgevoegd
  • je ordernummer op het retouretiket staat
  • Je naam staat op het retourlabel
  • Voldoet je retourzending niet aan bovenstaande eisen? Dan kunnen we je retour helaas niet in behandeling nemen en het aankoopbedrag niet terugbetalen.

VERWERKEN

Zodra we je retourzending hebben verwerkt en de terugbetaling heeft plaatsgevonden, ontvang je automatisch bericht. Uiteraard proberen we dit zo snel mogelijk te doen. Heb je na 30 dagen nog niets van ons gehoord? Neem dan contact op met onze klantenservice.

LET OP: Als je een product terugstuurt en het komt beschadigd of incompleet aan, dan kunnen we het helaas niet accepteren en het aankoopbedrag niet terugbetalen. Zorg er dus voor dat je de producten goed verpakt als je ze terugstuurt, vooral breekbare producten.

FAQ

Waar kan ik het retourformulier vinden?

Je kunt het hieronder aanvragen door ons een e-mail te sturen via het contactformulier. Je ontvangt het van ons zodra je retourzending is geregistreerd.

Waar kan ik de Track & Trace code vinden?

Je ontvangt de Track & Trace code van het postkantoor of postbedrijf waarvandaan je de retourzending naar ons opstuurt. Zorg er dus voor dat je de retourzending verstuurt met een Track & Trace-nummer van de postdienst die je hebt gebruikt om het pakket te versturen. Je kunt ons deze track & trace-code die je van het postkantoor hebt ontvangen per e-mail toesturen nadat je je retourzending hebt geregistreerd.

Waar kan ik het retouradres vinden?

Je ontvangt het retouradres van ons zodra je je retourzending hebt geregistreerd.

LET OP: Het retouradres op je pakket is niet hetzelfde als ons retouradres. Stuur de producten niet zomaar terug naar dit adres zonder voorafgaande kennisgeving. Retourzendingen naar een ander adres dan ons retouradres kunnen helaas niet worden terugbetaald, omdat we ze nooit zullen ontvangen.

Waar kan ik mijn bestelnummer vinden?

Je kunt je ordernummer vinden in de orderbevestigingsmail die je hebt ontvangen na het plaatsen van je bestelling in onze webshop. Je kunt je bestelnummer ook vinden in alle e-mails met verzendbevestiging die je van ons hebt ontvangen. Het bestelnummer bestaat uit 4 of 5 cijfers.

Als je je bestelnummer niet kunt vinden. Stuur ons een e-mail en vraag naar je bestelnummer!